onsdag 22. desember 2010

gleeer meg :-D

ja no er det snart julafta, vi skal feire den i Dalen der bestefar bur.
Det har vi gjordt sia vi var små :-)
I år gler jeg meg veldig ,første jula til vesla :-D whiiiii

Idag har vi bare slappet av hjemme.Vi var på tur igår ,da var vi i Førde og overleverte gaver til brodern
og fam hans .Oxo var vi på peppes :-)

Vesla fikk velge seg ut en gave på Ringo so ho hadde å leike med da vi spiste.
Stor stas :-)

-Dagen før var jeg ,vesla ,søstern og pappa på besøk i Årdal til besten
og onkel,

-so for vi på besøk til onkel og dei i Naddvika.
Vesla var so snill og tolmodig heile turen <3
Fy søren so jeg er heldig ,jeg har den fantastiske jenta <3 Kan ikke beskrive*

Gler meg til ta masse fine bilder dissa dagane.
-Idag kom mamma med vannmaling so tok jeg avtrykk av foten hennes og mamma av handa :-) Mitt vart ikke so bra ,men en ser no str og at det er en fot :-)

-I måra skal jeg en liten tur til Askvoll og handle no greier ,so er det i Dalen og bare slappe av og vente på nissen :-P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar