tirsdag 11. januar 2011

januar :-D

Hadde mimmredag ,og såg tilbake på 2010, for eit år ,jeg har jammen forandra meg mange ganger det året. Og gu hjelpe meg so masse som har hendt . Meir en nesten livet mitt før det året ,hehe.
Og vesla mi <3 elskede datter <3

Her med pappaen sin*
Tenk ko heldige vi var at alt gjekk so bra som det gjore :-) Men er fremdeles sint på fss for at jeg ikke kunne få ligge der å få riehemmende intravenøst som jeg veit ei fra Måløy fikk. Da hadde sikkert vesla ikke trengt å operert hjertet sitt og heller ikke komt da ho kom ,og vi sluppe og få beskjed om at dattera vår ikke kom til å overleve.
Men det gjore superjenta vår :-D !!! Takk gud ,engler og alle som hjalp oss be <3

Og so stor er ho no blitt :-D Ho er ei heilt utrulig fantastisk snille jente*
Ho er so snill,tolmodig og smilandes gla jente, she is really one of a kind. <3
Det beste som har hendt meg :-D JEG ER SÅÅÅ HELDIGE OG JEG VEIT DET <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar