tirsdag 11. januar 2011

2011


Nyttårsafta var vi på middag borte hjå mamma. Der var og ,pappa,aina og frank,mommo og oddvar.Vi for heimatte til vesla la seg i 9 tida.
Da vi kom heim hadde vi besøk av Mats,Leif , Sondre og KjellMagne.
Jeg ante ikk at alkohol lukta so kraftigt,legge jo ikk merke til det når en drikk sjølv,eller røyke.
Og dei hadde ikk vert der lenge. fysj for ei lukt! Jeg beg vaske med engang de var dratt.
Trondy hadde innvitert dei til nyttårsamling i grandahuset, so dei for ned der og jeg vart aleine. Da kjendte jeg litt at jeg hadde lyst alikavel å vere med dei, vere blandt folk.

Jeg fant ei clausthaler(veit ikk om det er riktig skreve) og satt med ned i stolen ,fant en suppefilm ,tømte clausth i ei finglas og kosa meg,..eller kjeda meg ? av og til savna jeg vesla so my da jeg sitter slik (altso aleine) at jeg av og til håper på at ho skal vokne...

Aina kom bort til meg etter ei lita stund :-)
So ringte Trondy om jeg kunne kjøre Sondre og han til Stafsnes og hente en kabel slik at de fikk høre på musikk, og det gjor jeg i stormen,godt komme seg litt ut .
Aina var atte, og da jeg kom heim sa ho at det hadde vert stille.

- so kl 00 kom Trond inn døra (virkelig ,kom han for meg ? :-D For at vi sku gå inn i 2011 sammen???
-Har du sett rakttane til Frode fra i fjor? spørr han...
- aah, var det jeg egent trudde, ..trur jeg har sett på for mye film jeg ...sukk

Aina sa han måtte vere her med meg til kl 00,men han forsto ikk korfor ,trur ho er litt slik som meg oge, jeg sa han sku bare gå ,men han sto no atte. Frank kom bort og vi for på altanen med stjerneskudd, jeg hadde babymonitoren med meg. Alle de andre på grendahuset beg å fyre opp rakketta og vi ropte til kverandre og bort til mamma og dei GODT NYTTÅR!!!! GODT NYTTÅÅÅÅR!!! :-D VAR GØY ! Vesla sov og reagerte verken på rop eller raketta ,so bra ! :-)
So for AINA OG Frank bort til mamma og dei og Etterpå kom pappa bort ,sa godt nyttår før han for heim til seg ,han var ikke i form :-/
-So fikk jeg mld av Aina at jeg måtte gjer meg klar,hæ? sa jeg til ho,jeg skal ingen plass.

Ei lita stund etterpå kom dei bort og ho sa :gjer deg klar no vi skal ned i grandahuset og mamma skal sitte her .
-?????åååå :-))) Hopper ut av stolen og hiver på meg klær, før jeg spørr kor lang tid jeg har :-) Ho seie ho ikke vil sitte heile kvelden og blir eninge om halv to.
I grandahuset er det pølsefest ,men god stemning og gutta danser,synger og ler.
whiii, jeg ler so jeg griner av KjellMagne som har fått litt for my innabords,og de har Sondre oge ,hehe, han sitter å stryker og stryker på Leif,hehe :-)

Det var no koseligt laga til nede med lys og greier. :-)
Jeg var der litt før jeg ville heimatte :-)
Dette var en flott dag :-) Gler meg til 2011 :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar