tirsdag 11. januar 2011

JIPPI ! :-D


Det er så gøy å rulle og snu seg på golvet ,ta på fotane ,leike aleine,tulle med mamma og pappa, sitte kose på fanget til mamma og pappa, ta alt jeg får tak i ,og hundane er veldig kule,jeg liker godt dukka mi og å prate masse ! :-)
Jeg liker å hilse på folk og unger liker jeg ogso.



Det er så spennende å studere handane mine,og ting og tang, og sjå der ,der er det lyyyyys. åå!! MOBIL OG DATA OG BILDER EEELSKER JEG ,HEI ! HEI HER ER JEG ,TA BILDE AV MEG DA :-D
Jeg smiler sååå fint.* å sjå i speilet er alltid gøy, det er ei so smilandes søte jente der <3


Jeg liker å kjøre bil
og å reise på besøk :-)


Jeg er alltid i godt humør og er bare snill å grei.



Jeg spiser mest Nanmelk,for pupp vil jeg ikke ha lenger ,men mamma pumper den melken som hun klarer å få ut og det har hun gjordt i 9 mnder no,men det har minka en del fordi hun har so vondt i armene når ho pumpa, så hun skal vist høre om hun får låne en elektrisk på helsestasjonen.
For hun er så sta at hun vil ikke slutte ,hun vil prøve holde ut til jeg er 1 år :-)For den melken er so bra for meg sier hun.
Min og mammas frukost :-)




Jeg spiser og grøt uten sukker,litt banan,(mamma er redd for at jeg skal få luft i magen)jeg får dessert som er fruktmos og har og spist litt brød :-)
Det var bare heeilt fantastisk godt altso !!! :-D
Jeg har og spist kjøttkaker med grønsaker på glass,samt sviskemos og blåbær,namnam!



I år er vi plutselig beg på babymasasje i Askvoll,mamma ante ikke om det engang før det var plutselig i gang,men ho synst det er greit for det er so godt for meg , ho ha masert meg sia jeg var liten og vi bodde på sjukehuset.





Men no lære ho Litt meir :-)
Vi var hinn dagen på småbarnstreff i grendahuset og det gler vi oss til at det skal vere fleire ganga. :-)

No er jeg blitt sjuk for første gang, vi var hjå legen i går ,men ho trudde ikke på mamma at jeg var sjuke sia jeg smilte eit smil til dama.
Jeg vart enda verre i går kveld ,i natt og i dag tidleg.

Jeg har so ilt i halsen og liten matlyst,tett og stygg hoste og føler meg ikke bra. Mamma ville ha no medesin til meg ,men legen sa at jeg ikke skulle ha noke.
Mamma måtte gje meg paracet i natt og i dag ringte mamma mormor, som var i Askvoll, og mormor kom med saltvatn og hostesaft, det hjalp, og jeg fikk stikkpiller av mamma, det var rart,men det hjalp* Har fått spist bra til kvelds.

MAMMA EELSKA MEG <3 <3 <3

2 kommentarer:

  1. Og no er du blitt bedre og har vert på langtur til farmor og farfar i Måløy.
    Eg trur du likte å komme tillbake til Stongfjorden for da du kom inn i staua kom det eit stort smil og så starta du å prate masse.
    Kjekt å ha deg tilbake MayIne

    SvarSlett