torsdag 20. januar 2011

konglekonto

vesla har no over 28 000 på sparekontoen sin :-D
Det er bra :-D
Bare med de pengene jeg setter inn hver mnden vil hun ha over 210000kr på kontoen da ho er 18 :-) Det er godt å tenke på .

No er vesla blitt store , ho er 70 cm og ca 7,5 kg :-)
No er det ikke lenge til hun er 1 år gammel, gu hjelpe meg .
Av og til må jeg sette meg ned å tenke over alt som har hendt ,for da vi var midt oppi det var det som om at vi ikke fikk med oss alt ,vi var i ei bobble. Vi var jo ikke forberedt på noe av det som hendte,men skjer det neste gang skal jeg vere det .
Jeg veit ikke heilt om jeg skal tørr igjen... jeg vil,men tenk om det skulle gå gale, men so har jeg jo tre små som ligger å venter på meg . Og for meg så er det babyene min og jeg kan ikke la de "dø" jeg er so att å frem på dette der. jeg har og tenkt på at det er folk som ikke kan få unger som sikkert hadde vert kjæææmpe gla for å få egg, men herregud det er jo en liten meg... jeg aner ikke hva jeg skal gjøre ,men det finner jeg ut av etter hvert. No er det vesla <3 :-D

2 kommentarer:

  1. Berre ta det med ro, du skal jo studere og:)

    SvarSlett
  2. Ja, men jeg har alltid 1000 tanker i hode.
    Og de kommer alltid frem på kvelden da vesla er lagde. Føler jeg henger etter med alt jeg skulle ha gjordt før , so jeg får sta kvile da litt :-)
    sweet dreams. *

    SvarSlett