onsdag 26. januar 2011

Fremdeles syk :-(


Her koser vesla seg med Frodole:-)

Nå er det over 14 dager siden vesla ble syk, synst så synd i hun.
No når jeg trodde hun skulle bli bedre so vart hosten verre. Ho har hatt såå vondt i halsen sin at hun ikke vil spise, men så er hun jo kjempesulten oxo. Og hun har satt i halsen flere ganger og den ene gangen sto det fast. Så jeg måtte hjelpe hun, Trond synst det var ekkelt og han vart dårlig. Jeg vart ikke skremd, fordi jeg viste hva jeg skulle gjør . Og jeg hadde faktisk repetert førstehjelp dagen før .
Ikveld vart vi tom for Bisolvon ( slimløsende middel) ,men fikk låne honning av pappa, men da jeg kom opp igjen fra han var vesla sovnet alikenvel.
Men da har jeg no vist hun vokner og har vondt i halsen.
Honning og varmt vann skal lindre .
Det er virkelig ikke gøy når søte små er syke :-/

Idag var en helt fantastisk dag, det var såå hærligt ute , sol var det oge
(i askvoll) gler meg itl vi får den her . Og gler meg til da vi skal vere ute hele dagene :-)))

Jeg holder på å utdanne meg til helsefagarbeider og må bare sei at jeg er pretty stolt av meg selv, på alle de tre siste innleveringene har jeg fått karakteren 5 :-D
Jeg har liksom ikke so my tid å sitte å lese og skrive *klapper seg selv på skuldern*
Flinke meg :-D

Gler meg til jeg er ferdig og håper jeg består eksamen til høsten :-)
Har ikke bestemt meg for korleis jeg skal gjør dette enda, jeg skal vertfall ha good tid å lese og pugge.

Men det er nå jeg som bestemmer hva jeg skal gjør , så lenge jeg har peng til å betale det jeg skal hver mnden so er det no det samme og jeg jobber eller er hjemme.
Jeg SKAL bestå ! Tenk ka deiligt det blir . Bedre lønn og kan kjøpe alt fint som vesla vil ha, og vi kan reise på turer og bare kose oss <3
Så jeg må bestå, oxo er det å finne ut av hva jeg skal videre på .
Er jo so my å velge mellom.
NKI ER GENIALT :-D Ny utdannenlse og vere med vesla mi <3 <3 <3

1 kommentar: