onsdag 2. februar 2011

fremdeles syk

først må jeg sei at i går skreiv jeg det laaaaange innlegget, men da jeg skulle legge det ut forsvant det , so da vart jeg skuffa og gjekk å la meg.

i natt var ei slitsommmmm natt, vesla var oppe 5 ganger,og ville ikke sove i dag før jeg endelig fikk ho til å blunde fra 1500 til 15.30-jeg er so trøtt at jeg er overtrøtt. vesla er enda ikke friske, skal ringe på hstasjonen å høre ka ho sier i måra.
JEG EEEEELSKER Å VERE MAMMA!! <3 <3 <3
va inn å sjekka på ho i stad , å for en fryd, vesla elskede nurket mitt som ligger å sover så fint <3 Fantastisk følelse ! :-D

Idag hadde vi besøk av Kristin og Silje, vi spiste pizza og såg film, forsto ik heilt filmen , va no bare to som had sex heile tida, og en so solgte piller og ei med parkinson. Jaaaah....

No er det natta for meg oge . Skal kjøpe meg kamera so jeg får inn litt bilder fra dag til dag her , det vi har her vart jo ødelagt ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar