søndag 27. februar 2011

huttetu

i dag synst jeg at jeg har fått gjordt my .
I dag var vesla og jeg tidleg opp, menst ho såg på morgenbarnetv so vaska jeg kle, bretta sammen kle og rydda.Ogso bakte brød og lagde eggerøre. 4timer etter at vi sto opp kom trond, da sendte han melding til de andre at de mått komme spise frukost, han stekte egg og dekket på bordet.
Frank , mamma og pappa kom, aina sov. De likte brødet mitt så my at de vart oppspist*gøy* kosligt å spise frukost sammen :-)

Da vi var ferdig å spise bakte jeg eit til slik at søstern skulle få oge.
So har jeg lest 3 kapittel i samhandling og yrkesutøvelse.
So for jeg opp til naboen som er psykiatrisk sykepleier og intervjuet han om schizofreni.
So har jeg skreve ferdig siste oppgave og skreve inn intervjuet og levert oppgava, guuuuuuu so hærlig å få den avgårde, spent på karakteren, har ingen peil denne gang, jeg las ikke igjennom orntlig heller.
Når en må bruke so lang tid på ei oppgave blir en so makkandes lej at en vil bare sende den inn og aldri sjå meir på den.
Frank ha leika my og passa vesla i dag, var da jeg fikk gjordt lekser og alt.Flinke*

-Vesla vil fremdeles ikke spise, vist hun bare so vitt får noe innafor munnen so brekke ho seg med open munn og blir knall rød fordi hun holder lixom pusten når hun driver på med det greiene. So i dag har hun ikke spist noe, i går fikk vi i ho litt.
Glad vi skal på sykehuset i måra , de i aSkvoll er jo bare ........................PIIIIIIIIIIIIIIP......................................
to brev til fylketslegen .
-No har ho nett fått en paracet sub, so jeg håper hun får sove.
Pencelinen er jo so sterk for magen hennas so ho er jo so sår stakkars, og jeg som skulle sørge for at hun aldri skulle bli sår ,men er ikke lett når det er bare væske som kommer ut og om natten, selv om jeg ofte bytter på henne 2-3 ganger om natten so vart ho sår likavel :-(

-Gleder meg til jeg er ferdig på skulen og gleder meg til trond får huset sitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar