fredag 25. februar 2011

ingen god dag

æsj klokka er bare 11.26 og jeg er allerede driiit lej av dagen.
Hadde ingen til å hjelpe meg i går da jeg ville spraye meg ,so var ikke lett og vart ikke bra , so jeg har ikke lyst ut blandt folk i dag, men jeg
skal til fysio i dag og til legen med vesla som er blitt syk igjen.

oxo er bil nøkklane forsvunne, trondy finner de ikke atte, so har sakt han får bestille nye , og det har han gjordt.
Men jeg vil ha dei noooo, hata å måtte sitte på med andre. Føler meg so liten når jeg må sitte på med/ få mamma eller pappa til å kjøre meg og det er ingen god følelse,, jeg hata det no etter at jeg fikk lappen sjølv.

Og i dag er det bare EN slik dag, har bare lyst flytte ,har sooooo lyst å flytte. Starte eit nytt liv på en flott plass. Var en som sa til meg at jeg trenger ikke å se på hotel cesar når jeg bor her ,heheh. -æææsj for en dag :-(((((((

Og er jeg so driit lej av å bli behandla som om jeg er en annen person, og som om jeg har noe som helst med ka andre gjør.åååå, blir gaal.

-og no har jeg og funne ut at trond og co har atopisk eksem som og vesla har fått, jeg håper sooo for hennes del at hun vokser det av seg , stakkars jente :-(
So no prøver jeg med Dexem creme

1 kommentar: