onsdag 23. februar 2011

helsestasjonen i dag

i dag har vi vert på helsestasjonen, og besøk hjå mommo og oddvar.
Det var gøy, fikk kjæmpgod middag *mmmm* og nystekte vaffler , mommo er so flinke <3

I dag var vesla 68,8 cm lang og ho var 7,530 kg.
Ho har jo vert syk ,men no er hun beg å spise igjen :-) Hun liker tomat,spagetti, laks, sei og fiskeboller :-) Soo glad for at hun liker fisk, for jeg eeelsker fisk:-)
Nå når hun er beg bli bedre så håper jeg at vi snart er i rutiner igjen og at hun snart beg å sove hele natten.
Gler meg itl vi kan beg gå ut på tur igjen, veit ikke hvor lenge jeg må vente ..er no meldt mildt ute no. Er vinden som er skummel da..

-På vei til askvoll og i ,er det eit slik forferdelig lukt av eit vatn som er der(kjyllaren) , i fjor vart det bevist at gassen som kommer opp fra vannet er helseskadelig, det var ikke kult måtte la vesla puste inn denne forferdelige stanken i dag når vi skulle itl helsestasjonen.
Jeg fatter ikke at noen vil bo rundt der og utsette barna/seg selv/sine dyr for noe slikt.
Jeg skal skrive brev til kommunen . Jeg veit om folk som har sendt inn løsning på problemet uten at noe er blitt gjordt.
Jeg utsetter ikke min unge for detta og heller ikke meg selv.
Blir ikke jeg som pendler igjennom den stanken hver dag, da flytter jeg heller.
For pendling til Førde er Uakt !

-lej av denne dagen...!..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar