fredag 18. februar 2011

Nå går det bra :-)

Idag har det vert en fin dag, vesla har vert heilt i 100 , og dansa og sprella. Ja ,heilt hyper rett og slett. Skal tru om det er pga fruktdesserten ho fikk i dag ?
No spiser ho og drikker som før :-) Det er so bra å sjå at ho er bedre :-) Gler meg til vi får sove heile nettene. Skal jammen bli deiligt :-)
-Idag fikk vesla poteter knefta i litt smør oxo fikk ho kokt laks,namnam det var godt , jeg håper ho blir ei fiskeglad jente. Jeg eeeelsker fisk. Før var jeg bare kjøtt kjøtt, men etter jeg fikk ho so er det fisk jeg liker best, og jeg føler med bedre i kroppen av å spise fisk...fisk er godt :-)
Snart skal jeg lage gratinert fisk og da skal jeg innvitere de på askvoll, vi får so my god mat med de at no er det vår tur å varte :-) Skal bli koseligt*

No er jeg nesten ferdig med helsefremmede, håper og trur jeg skal få levert inn siste opg no i helga . So er det oppmelding til xamen på mandag.
Klarer ikke bestemme meg om jeg skal melde meg opp til 2 eller alle 4 på engang, er vel ikke lurt å ha for mange på engang, veit ikke om det går engang , så må høre med de på mandag. Gler meg og kvir meg :-)
- i dag prøvde jeg spraytan maskina som jeg har kjøpt meg , fikk lov itl å øve meg på trond, hihi, imåra er det min tur , brunfargen var kjempefine,men vart litt rart på trond sia han var prøvekanina mi på innstillinga av maskina.
Men han ser no bra ut uansett <3
Gler meg til i måra ,håper det blir en like fin dag so det var i dag :-)


1 kommentar:

  1. bildene er fra reklamen jeg fikk med da jeg kjøpte utstyret :-)
    Håper det er noen som vil komme å spraye seg :-)
    Skal lage til nede på kontoret :-)

    SvarSlett