mandag 29. november 2010

1 søndag i advendt :-)

klokka 16.30 fikk vi besøk av Frode,Sondre,mommo,oddvar og mamma.
So kledde vi godt på oss for å gjer oss klar til å gå bort på skulegården og vere med på julegrantenning.
Vesla va so godt nedpakka atte ,hehe :-)
Det var ikke so my folk som var der i år ,men det var sikkert fordi det var so kaldt,for da vi kom på grendahuset so var det my meir folk der ,men de eldre er vel ikke so interesert i grantenning lengre , de har vel sett det so mange ganger ,hehe :-)

Vesla sov so ho fikk ikkje med seg so my av tenninga og nissen, jeg liker ikkje nisser og synst de er skummle( dvs alt med masker ) men i år var det en liten og søt nisse som kom hoppande og vart med i dans rundt treet :-)

I år har folk i fjorden laga pepperkakehus og hadde stilt de ut nede på gammle bensinstasjonen, det måtte vi jo sta sjå på . Veldig flott laga til ,neste år vil jeg vere med. Hadde tenkt lage i år ,men vart ikkje til da ..

På grendahuset sov vesla seg gjennom alle sangane, men vokna når ungane der beg springe og leike.
Ho såg ut som ho vart heilt sjokka da ho såg alle folka,heheh, ho storkosa seg ,smilte og smilte . Ho er so go <3 Fikk hilse på masse folk ,og en av de var nabo jenta Tiril* vesla såg og såg :-)

Fikk pakke gjor ho oge ,Knut kom med sekken som nissen hadde og gav oss en pose.
Jeg sa til vesla at jeg måtte spise det for når ho var gammel nukk til spise det ville det vere for gammelt. Pakken besto av ei mandarin,fox,seigemenn og kindersjokolade :-) Trond fikk fox og seigmenn, jeg mandarin og vi delte kindern :-)

So kom mandagen .
Idag har jeg ikkje gjordt noke,bare kosa med vesla :-)
So lagde vi kakekringle og tok med oss onkel Per og pappa og reiste ut i Dalen til bestefaren min ,er so lenge sia han ha sett vesla no og vi bor bare 15 min unna so er egent en skam at vi er so sjelden der ute , men det kan vere nyttårsforsett det? . Besøke fam meir :-)

Trond hadde dei med seg i bilen sin og jeg kjørte min aleine...i måra skal jeg for første gang kjøre til askvoll med vesla aleine,kvir meg ,folk kjøre som om de var aleine i verden. Men jeg skal kjøre sakte(40) hehe.
-Kake vart no grei den synst jeg :-) Når vi kom heimatte gav jeg eit stykke til Bestefar og eit til mamma, so fikk jeg Trond snill som han er til å levere resten av kaka til dei fra Costa rica som bur nede i Grandane.
Dei har vist ikkje noke, i måra skal jeg bake pepperkaker til dei ,og kanskje boller...?? Får høre ka gubben seie ;-)

Kjenne det vrir seg i magen når jeg tenker på i måra ,tenke alt mulig pingle meg .

No ligger vesla og sover og Trond kommer vel snart hjem fra vollyballtrening.
-Gleder meg til høre i måra hvor lang og tung ho er blitt no ,men alt det andre synst jeg bare er irriterandes ,er ikke noen som kan fortelle meg noe
(høyr på meg du :-P hehe)

Trur helsesøstra glømmer at jeg har bodd so og so lenge på sjukhuset, jeg blir so lej og ja faktiskt sur når folk driv seie oppatt og oppatt ting jeg veit . !
Klikka snart(kjeftesmella)
Greit jeg er førstegangsfødende ,men no er det no litt annsleis med oss da ...
Føler bare at av og til so blir jeg bahandla som om jeg skulle vere eit dumt mehe som ikkje kan noe. JEG KAN ALT SO IKKJE KOM FORTELL MEG NOE !Og trenger jeg råd lengre frem i tid så spørr jeg ,sooo deee sooo ! :-D haha !

Off, i måra må jeg beg ta meg tid til skule igjen, fikk 5 på siste innlevering.Var ikkje fornøgd med innleveringa,men vart fornøgd med karakteren :-) Håpe jeg kan fortsette på den . Går veldig bra når jeg sette av to dager der jeg seie at :no Trond ,no må du hjelpe meg for jeg skal ha inn denne oppgava innen denne veka.
Da er han so flinke og gjer alt jeg seie og gjer so jeg ikkje treng sei noke ,jeg kan bare konse på oppgavene :-)

Tenk det no er det 1 des strax, oj oj oj , gler meg til sjå korleis det blir på julafta når vesla får pakke :-))

Her i fra hennes første farsdag og vi gav og besten en kopp ilag med bilde av meg og ho me hjerte rundt og det sto glad i deg

Pappen fikk komm med bilde av seg og vesla og med skrifta Verdens beste pappa, so vist ikkje vi er søtast so veit ikkje jeg :-P

1 kommentar:

  1. med at jeg sie jeg kan alt so meina jeg at det er jeg som kjenner dattra mi :-)

    SvarSlett