søndag 7. november 2010

flott helg

I går hadde pappa/besten bursdag og MayIne ga han verdens beste bestefarkopp <3.
So var vi sammla i 1 etasje vi heile gjengen her og Ainasysta og Frankkjæresten var her oge :-) Spiste kake og kosa oss,burdagsbarnet hadde så vondt i ryggen så han la seg på golvet ,og en liten stund der falt han i søvn,men så ringte tlf hans :-(

MayIne fikk vatn og slik mostfruktbabymat :-) Da vart hu helt vill og strekkte armane og rista hver gang skjeien kom ,hehe. Ho har og rapa 3 ganger ,ikke slik gulp rap ,men orntlig rap :-) Og hun har beg å le ,skrattle :-)

Idag var vi i Lifjorden og beøkte broren min Kurt og kona Cecilie og deres lille Marius som slettees ikke er liten lengre . Han er blitt så stor flott og flink atte . :-)
Han var veldig glad for å møte vesla ,han klemmte og kyssa masse på henne ,og vesla var sååå fornøgde <3 søtt*

Det var en veldig kjekke dag, vi fikk mye godt å spise og vesla var xenplarisk(som vanlig) :-P - oxo dansa vi ,satt på trimmesanger og dansa så begge gullene lo og kosa seg :-) Vesla vart bært rundt i huset av pappa leenge ,hun liker det . Men tenker nå på han som har vondt i både rygg og skulder :-( og han kjørte oss alle til og fra . Er på tide jeg tar meg sammen og begynner vere den som kjører på pappa, han må ikke presse seg så han får enda meir vondt(viss det går..):-(

På vej heim var vi alle slitne av dagen og trøtte, hadde vert selskap dagen før og lite søvn og en blir trøtt når det er my folk. I bilen var det trakka fullt og ingen satt godt bak der . Også vart vesla sulten atte så jeg måtte lage til mat i bilen,da sa pappa at jeg burde beg gje hun orntlig mat og ikke so lite om gangen som jeg gjer , da skreik jeg ut av meg at jeg trur jeg kjenner hun litt bedre enn deg . Angret med engang jeg hadde sakt det ,jeg mente jo ikke sei det slik, det var ikke han det skulle gå ut over . Det er så mange som legge seg oppi ka og korleis jeg gjer ting og fortellinger om ka jeg burde gjere og må gjere .
- jeg var sliten og lej også gjekk det ut over han :-(

Jeg sa at jeg mente ikke at det skulle høres so frekkt ut ,men at jeg var so lej av at alle blander seg og skal fortelle meg noe og ofte noe som jeg veit .
Håper han ikke vart såra.*

Han kunne jo ikke vete at vi har snakka med legen om dette og at vi fikk som svar at noen babyer er bare slik. De spiser lite og ofte og det er ikke noe gjør med det ,samme som med søvnen. Jeg kan lage til en bråte med mat ,men hun spiser bare det hun vil ha, og da må jeg jo kaste resten og det har ikke jeg råda til drive med.

Over til noe anna :Jeg trur jeg har verdens gladeste baby ! <3 <3 <3

Har ikke møtt noen som er så glad og smilende og flott som hun,tenk å vokne med eit smil om munnen kver dag ,det gjer jeg kver dag når jeg ser hun ligge der å smile til meg menst hun ligger å prater og tuller :-D
Jeg er såååååååååååååååå heldig !!!!!!!!!! :-D *elsk*

1 kommentar:

  1. Du har rett ho er berre til å ete opp:)
    http://www.youtube.com/watch?v=gkxwYfq-Gtg

    SvarSlett