tirsdag 16. november 2010

sa farvell

Vi har nett komt hjem fra Førde der besten, pappa, mamma, Aina, Frank ,Trond ,jeg og MayIne var og sa adjø til besta/ oldebesta før de la låkket på kista.
Det var ubeskrivelig trist se ho ligge der ;-(
Ho låg i en hvit fin kiste med lys rundt seg og bibelen låg der oge , pappa hadde med seg ei lykt som vi tente og vi la blomster i hendene hennes og blomster rundt ho.


Jeg sa til ho at jeg var glad i ho og at jeg kom til å savne ho <3
Alle tok adjø, MayIne fikk gji ho en klem oge *
Jeg fikk so vondt i hjertet mitt da besten beg grine so vi hørte han , synst so synd i han ;-(((
Ho var kledd i hvite flotte klær med sløyfe i halsen og nydelige sølvbroderte laken over seg .
Da ho vart henta i dag tidleg, ba vi om at alle ringene,gullklokka og smykke skulle vere på. Vi tok og på ho de øyredobbene som ho var so glad i .
Litt dumt at de hadde gredd håret hennes bakover og til venstre , det trur jeg ikke at ho hadde likt, jeg prøvde rette på det ,men de hadde brukt hårspray trur jeg . Aina reagerte på det oge ,fordi ho hadde alltid midtskill og ned .
Men ho var kjempefin der ho låg. Synst so synd på besten Det må vere so forferdelig. Men han er glad ho slapp all den smerten og lidelsene som kom til å komme med kreften når den spredde seg meir.

-Aldri hadde jeg trudd ho skulle fare no ;-(
Det er so trist* Har grene so det svir og brenne i auga *besta <3 *

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar