søndag 14. november 2010

trond sin første farsdag

Idag ga vesla en flott kopp med bilde av seg selv og pappan sin på og med teksten verdens beste pappa. Da vart han krye :-D Jeg hadde gledd meg i fleire dager til denne dag :-) Pappen min fikk stor kopp med bilde av meg og vesla inni eit hjerte med mange hjerter rundt oxo sto det glad i deg :-)
Kjæmpefine ! :-D Er så dumt jeg ikke finner kabelen til mob så jeg får lagt ut bilder ,vi skal omøblere stua i måra ,kanskje den dukker opp da ? :-)

Idag ahr ikke vesla fåt mat mat,bare melk, hu ha hatt så vondt i magen sin i heile går kveld og heile natt, så hun trenger å sove,hu ha vert litt dårlig i dag og ,men håper at denne natta blir bedre enn den vi hadde i natt med opp hver time :-(
Måtte gje ho paracet to ganger . Nå hører jeg at hun sover ikke helt enda,ligge laga lyd og bevega seg i senga. Trond har vert veldig flink og hatt ho so og sei heile kvelden, dei har kost seg og prata masse i lag ,og han har til no lagt ho tre ganger. Jeg har fått sittet på data og sett på klær :-P

Det er pappadag*Flink pappa, flinke pappa :-)

Vi spiste kake med pappa,mamma,onkel,besta og besten, marsipankake som mamma had kjøpt til dagen .
Etter det lagde jeg koteletta og pølser med pommesfrittes og litt slik sånne derre tilbehør . Pynta bordet og tente lys :-) En fin dag ,håper pappaene hadde det oge <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar