torsdag 11. november 2010

nisseklær


i dag har vert en suuper dag ,jeg og vesla ha kosa oss masse og i dag spiste ho masse grønnsakspurre om jeg ikke er heeeilt sikker på om hu likte ,so jeg har kjøpt slik mostfrukt itl ho igjen for det likte ho ,da dansa ho i stolen sin når skjeia nærma seg ,hehe :-)
Og jeg fant og graut for de fra 4 mnder så det må vi prøve i måra ,men jeg såg det va banan i den ....det er jo luft framkallande...hvorfor har de slikt i maten til babyer? so det blir gjitt veeldig lite i måra for å sjå,ho ha fått end el luft av den grønnsakspureen. I går var ikke en god kveld, ho var soo lej seg ,so trur ikke eg skal gje ho det meir ....

Mommo va her i dag og besøkte besta, og ho ringte og sa at vi måtte komme ned ho hadde en pakke itl vesla, so vi kledde på oss og for ned for sei hei .
Da tok ho fram en pose og oppi den var ei nissehue og nissekjole og nissetøffler.
Mommo tok på nissetøfflane,hihi, vesla såg ut so ho ikke heilt viste ka ho skulle sei og synst ,heheh :-)

Har tenkt at jeg må kjøpe meg eit filmkamera så jeg får filme alle desse kule,morsomme,rare, fjesene som ho setter til <3
Har filma ho en del med mob ,men det er ikke det samme..
- Idag var jeg og Trond på hundetrening i Askvoll, da passa pappa MayIne :-)
Da jeg kom hjem att sto de på golvet og såg på tv ilag, vesla kosa seg , og smilte da ho såg meg *gullet* Ho va flink og jeg :-P Men måtte ringe etter treninga for høre om det gjekk bra ,men det er jo en self at en gjør :-)

På lørdag er planen til Førde ,jeg har lyst kjøpe ho eit slik bilsete som er på coopen, for de har so god støtte i ryggen og på sidene,og på den stolen vi har no er det ingenting, jeg bruker å ha eit teppe nedi ,men føler ho sitter heilt rævva.
Dei er og litt annsleis på korleis en kan bære, men jeg får prøve da vi skal inn.

I går kveld fikk jeg ENDELIG levert inn ei oppgave som jeg no har brukt nesten 2 mnder på få ferdig,so no sitt jeg sjekke sida mi heile tida om jeg har fått karakter, <3 dunker og dunker for jeg er så spent,trur jeg gjor no feil !spent!

Idag sovna vesla veldig tidleg så jeg er spent på sjå når ho vokner atte, natt til i dag sov ho faktisk heile natta,jeg var so overaska at ho ikke vokna verken i 5 tida eller i 7 tida som ho bruker ,jeg såg på ho i 7.30 tida ,so gjekk jeg la meg atte . so vokna ho kvart på 10 :-D FANTASTISK ! Gjerne ei slik natt til :-D

1 kommentar:

  1. Fikk ikke karakteren før i dag *5* fornøgd med den,var ikke fornøgd med innsendinga :-/ :-)
    Da er det bare å fortsette :-)

    SvarSlett