tirsdag 16. november 2010

En forferdelig trist dag

Idag tidleg mista vi vår kjære besta/ oldebesta vår ;-(
Ho var syk med kreft ,men hadde aldri trudd vi kom til mista ho i år, for ho var blitt so "bra,, i det siste, fått matlysta att og sa at no skulle ho bli so bra at ho kunna gå sjøl. Og i går tok mamma permanent på ho.
Jeg har så dårlig samvitighet for at jeg ikke var nedom i går, Såååå lej meg for det :-(((
Og no får jeg aldri sjå ho igjen ;-((((
Jeg er glad for at ho da slipper å lide noe, kreft er stygg.

No trur jeg at besta er på Heggøyna. Håpe ho veit kor glad jeg er i ho <3



*savn*

2 kommentarer:

  1. Dette var leit å høre.
    Tenker på dere alle sammen.
    Eg tror og at min mamma ville ha valgt Heggøy som sin himmel.
    Ho var veldig glad i tante Gunnhild si husker eg.
    Stor klem fra Marlene.

    SvarSlett