lørdag 27. november 2010

so var det 27 nov

Torsdag vart besta begraven,det var en fin begravelse. Det var flott skreve av pappa og fam om besta,so trist.. ;-(
Presten var flink,og han pratte om lyset og hvordan folk ser på lyset ol, og rett før presten var ferdig å prate og kista skulle bæres ut så strålte sola rett inn på kista, det var en fin opplevelse, beroligande på en måte. No veit jeg at besta har det bra ,jeg tru ho koser seg ute på heggøyna med brødrene sine :-D Men jeg trur ho er innom og ser på MayIne oge ,ser av og til slik ut *

Jeg vart knust i hjertet mitt da vi sto ved grava hennes og onkel knakk sammen, det var så vondt å se ,jeg kan ikke tenke el forestille meg hvilken smerte de må ha no -Per som jeg var bekjymra for synst jeg er veldig flinke å takkle dette.

No er jeg veldig bekjymra for besten som ikke er heilt med ...men no har vi tatt fra han tablettane so får vi sjå .. de skal snart reise hjem til Årdal atte ,de har en del de må gjøre der inne, men jeg har mine tvil om de kommer tilbake, tror ikke besten vil det ...

MayInes onkel og gudfar (min bror) Kurt Raymond kjøpte gave til ho , ho fikk den kjæmpefine fleece jakke og bukse fra skogstad, og so kosa dei masse , det er såå gøy ! :-D Fikk tatt mange fine bilder av dei <3 <3 <3

I dag va jeg en tur på besøk til de når jeg og vesla var sta henta posten, da hadde de nett spist middag og skulle slappe av .
Trond har vert i førde i heile dag og hjelpt søstern og typen å flytte i leilighet som de har kjøpt for 2 mill. Gler meg til jeg og veslak skal på overnattingsbesøk, trenger å komme meg litt vekk, merka jeg blir so sur fortida ,og hugger hode av ubrukelige folk

-Imåra håper jeg at vi klara få med oss besten og onkel ned på basaren som skal vere rett nedi her etter julegrantenninga, slik at dei og får komme seg ut litt blandt folk. Det gjer godt etterpå .*

1 kommentar: