tirsdag 30. november 2010

Fri som fuglen ,for en hærlig følelse :-) !


Idag var det time hjå helsesøstra i Askvoll mamma kjørte til skulen og vi fra der. vesla var blitt
63,7 cm lang
6,725 kg
og hodeomkrs va 42 cm
Jeg trudde ho va tyngre og lengre for ho ha beg bruke noen klær i 74...men hsystra synst ho va blitt store :-)

Etter vi va ferdig der var vi en tur innom doktorkontoret å sa hej til pappa som satt der, so kjørte vi en tur ut på coopen og kjøpte ferdigNan so heim en tur på butikken og kjøpte bleier. Der møtte vi Jonvgard og carlsen så de fikk hilse på velsa:-)

So va vi en tur innom Onkel Per so opp ,mate vesla og lage middag.
Mamma ha vert i Førde med mommo i dag og da dei kom heim atte so fikk jeg meg kjæmpego sokker og frukt og påleggg,boller og julestjerneblomst.:-)

På kvelden lagde jeg pepperkaker og for ned skulle si hadet til besten og onkel ,men besten had lagt seg . Pappa skal kjøre de innatte til Årdal imåra ,so får vi bare sjå ka de finner ut av med tida .
Jeg skal no ha meg en tur inn å besøke dei om ikkje so alt for lenge :-)

Det ahr no vert en kjekke dag :-D Håpe det fortsette slik :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar